HAFTA TATİLİ

Alp Ramazanoğlu | 

Hafta tatili, benim için evde olmak ve mümkünse hiçbir şey yapmamaktır. Bu tatil haline bayılıyorum. Dinlenip hiçbir şey düşünmemek, öylece uzanmak huzur verici ve gerçek anlamda çok rahatlatıyor.

Tatil kimileri için yeni bir mekan görmek, aile veya arkadaşlarla dışarı çıkmak, alışveriş yapmak, dışarıda bir şeyler yiyip içmek gibi aktiviteler bütünün herhangi birinin iş derdi tasası olmadan yapılabildiği bir olgu. Tatil günlerinde bu etkinliklerden birini yaptığımda sanki o haftayı hiç tatil yapmadan, dinlenmeden geçirmiş gibi hissediyorum. Çoğu hafta tatilim de böyle geçiyor açıkçası.

Sosyalleşmek, doğal olarak bir ihtiyaç ancak bunu haftanın geri kalan 6 gününde yapmak mutlaka 1 günü evde geçirmek bence herkesin ihtiyacı… Haftada çift izin kullanan insanlar için birinde dışarı çıkmak diğerini evde geçirmek kolayken tek gün izin yapanlar evde olmakla dışarı çıkmak arasında ikilem yaşıyor. Ben ise dönüşümlü çift izin yapan çalışanlar arasındayım. Çift izin yaptığım haftalardaki dinlenmişliğim, tek izin yaptığım haftalarla kıyas kabul etmiyor.

Dışarıya oranla evde daha fazla zaman geçirme isteği; pandemiyle gelen evden çalışma sistemi ve o süreçteki eve kapanmanın bıraktığı bir alışkanlık mı yoksa yaş almanın getirdiği bir durum mu bilmiyorum. Ama eskiye göre evde zaman geçirmeyi daha çok seviyorum.

Siz de ister evde kalın ister dışarıya çıkın canınız o hafta ne istiyorsa onu yapın. Gönlünüzce iyi ve güzel tatilleriniz olsun.

Yorumlar

Popüler Yayınlar